kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sick and tired, literally

Dagen har gått bra trots min försovning imorse :) har känt mig lite trött och hängig idag, men det har gått bra :) har avstått från att sova på dagen idag även fast jag mer än gärna hade bäddat ner mig för länge sen :) men det blir jobb imorn med, och även på onsdag. Sen väntar jag på ett samtal ifrån ett ställe inne i stan som min chef har ordnat :) så vi får väl hoppas på lite tur, jag behöver det. I need to catch a break ya know. Det mesta har gått åt fel håll, men jag har alltid kämpat för att nå dit jag vill, och har inte haft någon tanke på att ge upp heller, men jag är mänsklig jag med, och we all fall down sometimes :)
Sov så gott sötisar, jag svarar på kommentarer imorn. Orkar inte idag. Gnatt!


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback