kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Readin tiiiime!

Har suttit med en design i flera timmar nu, en fansite, och jag är perfektionist såatte det tog tid, men nu är den klar.
Jag gjorde lite som jag ville där, haha :D Men jag hoppas ju att hon som ska ha den blir glad och nöjd ändå :D
 
Nu är jag lite trött i huvudet så nu ska jag slänga mig på soffan och fortsätta att läsa DANGER, oooh I love that Fanfic! :D
Så den som stör mig nu better have a good reason to it! 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag iaf! :D
 

Comments
Johanna säger:

Ja, duktig du är! Jag har vädrat så skall snart sova utan dö av värmeslag eller av kyla, hoppas jag :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback