kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Oh I'm so tired

Jag är absolut inte van med detta, min hjärna och kropp är fortfarande inställd på att jobba natt, så detta är ju helt fel mot vad jag är van med. :p men jag vänjer mig väl snart får man ju hoppas. Dricker kaffe nu och försöker vakna till lite, ska ta och göra mig iordning snart med, då det är dags att bege sig till jobbet om en timme typ. Men jag hade mer än gärna legat kvar i sängen och sovit massor nu, känns så iaf. Det hjälpte ju inte heller att jag låg och läste till sent inatt, och sen vart väckt igen vid 5 tiden. Men men, :( lite mer kaffe på det här så ska det nog gå. :)


Comments
Johanna säger:

Hoppas det gick bra och jobba! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback