kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Not quite there yet

Jag har hämtat datorn på Alina, jag var även och handlade mat, men som vanligt så glömde jag något, det är så när jag handlar själv :p
När jag kom hem och hade packat upp allt så började jag kika igenom lite av backupen, men wow, okej att jag är otroligt glad över att dem lyckades rädda allt men jag är inte så jätte sugen på att gå igenom alla 500 mappar med bilder och så vidare, :/ det lär ju ta ett bra tag tyvärr, men en sak i taget.
Jag har inte heller fått datorn installerad än, men ska iväg och få den installerad nu :) lite senare än tänkt men det gör inte mig något alls :) håll tummarna att det går att installera om den nu då, eftersom att allt annat har gått emot mig så skulle detta inte förvåna mig alls, :) äsch be positive :)


Comments
Kashaya säger:

Vad skönt att de lyckades rädda allt.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

NOJDB säger:

Oj 500 mappar var inte lite hehehehe
Jag håller tummarna för dig =)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback