kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Not happy, FML

Det finns en anledning till varför jag inte bloggade imorse när jag kom hem från jobbet. Jag möttes av något som vände min tillvaro upp och ner! Min dator hade sagt upp sig, utan att jag vet anledningen. Jag ville bokstavligen hoppa ut genom fönstret! Det är ju tur att min vän Marielle ringde och styrde upp mina tankar, fy fan så less jag var, och det första hon sa var 'andas!' jag skrattade till och med efter ett tag, men jag ville vara gråta som om någon hade dött, men ni anar inte hur mycket den datorn betyder för mig. :( iaf det kan bli lite dåligt med att svara på kommentarer nu då den har sagt upp sig, men jag hoppas på det bästa nu, håller allt jag har.


Comments
Bella säger:

Hej!

Jag vet inte om du hann läsa slutet av min novell... men jag har i alla fall tagit bort hela bloggen nu, för jag bestämde mig för att inte fortsätta. Jag vill i alla fall bara tacka för alla kommentarer jag har fått!! Det har betytt mycket :)

Ha det bra! <33

Skriven: -

Thessan säger:

usch va tråkigt :/ hoppas verkligen att du kommer fortsätta kunna blogga, skulle sakna dig massor annars...

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

åh nej vad tråkigt! :( Men bra med en vän som kunde göra dig lite gladare iaf :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback