kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

It didn't go my way

Det gick inte att installera om datorn igår, den sa att något va fel, :/ så jag ska lämna den till min nisse idag och se om han kan göra något, annars så får jag beställa en ny hårddisk, och det är ju billigt, :/
Ska iaf försöka gå igenom lite filer idag efter jobbet och se vad jag ska spara.
Lite har jag ju kvar på min andra externa. :)
Men det börjar komma på plats nu, men kan inte börja med designer riktigt än. Även fast jag skulle vilja det direkt just nu. :)
Ska ta och jobba lite mer här, eller fortsätta :) nu har jag fått min kaffe och min cigg :)

Hoppas att ni får en bra dag :)


Comments
Anonym säger:

hej är allt bra =) ?

Skriven: - Hemsida: http://mwoxter.blogg.se

NOJDB säger:

Oj det var ju inte bra :/ hoppas det går att installera den snart :)
Jag har faktiskt inte haft en bra dag :/ satt och frös ihjäl mig och darrade, hackade tänder! Nu känns det som att mitt huvud ska spräckas!
Men aja får väll ta och vila lite imorgon :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback