kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

In bed after work

Min dator vill inte vara med och leka med mig just nu, skulle behöva köpa mig en ny rackare, men då får jag nog ta och råna en bank först eller något :p för inte har jag råd med det just nu iaf, eller så kanske jag skulle behöva rensa min lite, men jag har ju bara massa bra grejer på den så jag vet inte. :/ teknisk är jag, men inte så teknisk. :) ligger i sängen nu och ber till någon högre makt att datorn startar när jag vaknar och jag får lite ordning på den :)

Sleep tight luvies! :)


Comments
Johanna säger:

inget kul att din dator bråkar med dig, så får den inte göra!

Nej, det vore verkligen inte fel om mysiga och trevliga drömmar faktiskt hände i verkligheten :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback