kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm so, so bored

Har ännu en gång lämnat ifrån mig datorn, det känns förjävligt måste jag säga. Jag har nog inte varit så uttråkad som jag är just nu, någongång. Haha. Ja jag tycker synd om mig själv. Lite :p
Vi får hoppas att detta går fort så att jag snart får tillbaka den igen och att den är frisk och kry då, :) så jag kan börja gå igenom allt på riktigt, för med datorn jag har på låns går det inte, har kikat lite men datorn blir överarbetad och blir väldigt varmt och med det seg, så jag får vänta :) var tvungen att stänga av den när jag hade suttit ett tag, så svarar på kommentarer gör jag imorn. Sorry, jag suger verkligen på att svara på kommentarer nu, men hade inte gjort det om jag hade haft min älskling hemma. Men jag är snart tillbaka i vardagen igen, jag lovar. Och då ska jag sluta vara så förbannat tråkig, :)
Don't hate me :)

Jag har en fruktansvärd huvudvärk nu, och är övermätt, så jag ska ta och krypa ner i sängen och kika på en film till och sen får jag stänga mina gröna, tro det eller ej. :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback