kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm boring as fuck

Men jag sa innan att detta med att blogga från iPhonen inte riktigt var min grej, men jag försöker, och det som stör mig mest är att jag inte kan svara på kommentarer från appen, så det måste jag göra via en dator, ska göra det idag. Har inte hört något mer om min dator just nu, men jag hoppas fortfarande, och håller tummarna allt jag kan. Det tar död på mig att jag inte kan designa nu, jag älskar att göra det, jag vill inget hellre, men kan inte. :/ ni anar inte hur jobbigt det är, visst jag ältar, och gnäller men just nu så har jag rätt att göra det, har varit utan dator i snart en vecka. Men ah hoppas ju på det absolut bästa. Iaf, ska jobba inatt, med min underbara Hubbels :) så jag ska hoppa in i duschen nu här och göra mig iordning. :) ute är det fint väder, som alltid när jag ska jobba :p


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback