kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Idk what happened there

Dagen igår kunde väl inte ha blivit tråkigare, jo visst vart jag på lite bättre humör när jag pratade med Marielle i telefon, men sen då. Fixade med städningen och tvätten, duschen efteråt var väldigt behaglig :) lagade mat, matkoma som fan, kommer väl inte behöva äta på någon vecka nu ;) läste förvisso DANGER igårkväll och kikade på film, men ah börjar kunna dem rutinerna nu, dags för min älskade dator att komma hem nu tycker jag! Får se vad jag hittar på idag då, kanske ska ringa min babysis och kolla hur det är med henne och mosters pojke :) lär ju inte sitta hemma hela dagen iaf :) vad hittar ni på? :)


Comments
Johanna säger:

Nu är tävlingen i samarbete med caseapp avslutad. Titta in på länken nedan och se om just du vann!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/18/8471763-caseapp-tavlingen-avslutad/#kommentarer

Tack för du deltog!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback