kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I wanna marry them

Hubbels har precis åkt hem, vi är rätt bra på det här med att vara vakna allt för länge :) men what to do huh? :) vi tittade ju på nästan alla Twilight filmerna häromdagen, och idag vart det Breaking Dawn part 1 :) det är typ tredje gången jag ser den, men den är lika bra varje gång, om inte bättre :) men nu längtar vi till part 2 :) vill ha den helst nu! Jag har ju en liten crush på Kellan Lutz, som spelar Enmet Cullen :) oh my! Kan jag snälla få gifta mig med honom? :) men jag hade ju inte alls sagt nej till Taylor Lautner, Jacob Black, heller. Jag kan ta båda om jag ska vara ärlig ;) haha. Nej nu får jag sluta drömma och göra mig iordning för sängen :) haha! Gnatt luvies!


Comments
Thessan säger:

det e lugnt =) Jag har det bra men det är skönt att långa jobb helgen äntligen är över

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback