kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I couldn't really stop

Jag låg och läste i trans till typ 4.40 imorse :O Jag vart chockad själv när jag kollade på klockan och märkte att det hade börjat bli ljust ute, men ah jag läste klart det kapitel jag var på och sen stängde jag ner och la mig. :)
 
Vet inte riktigt om jag har drömt om det jag läst men har några svaga bilder om det :)
 
Idag är det fint väder, iaf just nu. Så jag ska väl försöka njuta lite av det, och så ska jag börja göra en design idag med då jag fick information om den inatt, :)
Så ju fortare jag gör klart den ju fortare kan jag fortsätta läsa.
 
Så väl sätta mig på balkongen en sväng med, och se till att få lite färg medans solen behagar sig att vara framme.
 

Comments
Johanna säger:

Haha ja då är det extra kul och spela. Jag är kass mot visa och skit bra mot vissa, men bryr mig inte så mkt om jag vinner eller inte, tycker det kul och spela.

haha jag spela WF till 3 inatt..... =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback