kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I can't seem to find the strenght

Har varit jätte låg hela dagen idag, legat på soffan och läst sen jag kom hem från jobbet, har inte haft ork till så mycket mer faktiskt. Så är det när jag är sjuk, mår som en överkörd grävling, det känns som att det står en lastbil parkerad på mitt bröst och ont i ryggen har jag, då jag kämpar lite för att kunna andas normalt nu, lite ansträngt, och hostan gör ju inte saken bättre. :/ men får väl hoppas på att det går över snart.

Imorn ska jag iaf ringa till Alina systems i stan och prata om min dator, då jag fick lite nyheter om den idag, så ska se om grabbarna inne i stan kan rädda min kärlek, eller iaf sakerna på den. Återstår att se. Men håll tunnar och tår, för min skull :)
Nu ska jag sooooova, gnatt! :) ♥


Comments
NOJDB säger:

Heej, ville bara säga att jag fått tillbaka bloggen :D
Du anar inte min lycka nu! Ska sova med världens största léende på läpparna snart!
Sen ville jag säga tack, tack för allt. För att du typ 'lyssnade' på mina 'problem' om man säger så. Hehe, men tack ska du ha i alla fall.
Jag var verkligen jätteledsen men nu känns det som inget har hänt. Är så glad!!! Längtar tills jag piggar upp och börjar skriva igen!!
Haha men tack i alla fall :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NOJDB säger:

Håller tummarna för dig :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback