kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

@ home again

Hemma och ligger i sängen efter nattens jobb :) har gått fint att jobba med min Hubbels :) så nu hade jag ju planerat att sova lite, men fastnade vid TVn, som för övrigt alltid står på när jag lägger mig, oavsett om jag gör det vid normal tid eller efter nattjobb :) den är liksom mitt sällskap eller vad man ska säga, iaf tillbaka till poängen, Gilmore Girls går just nu och det är det jag har fastnat till :) men bör ju kanske ta och sova en skvätt. Så gonatt sötisar! :)


Comments
Johanna säger:

Ja jag längtar så tills ikväll! :)

nu skall vi tänka positivt om din dator, du ska se det ordnar sig :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

Tack =) det går bra på jobbet fastän det är sjukt mkt att göra, har gjort två av fyra arbetspass nu i helgen. hoppas allt är fint med dig

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback