kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Home again, empty, alone

Natten har gått bra, bara lite trött nu. :) borde sova men here I am awake :) ska sova snart, ska bara först. U know Alfons ;) ligger och tittar på en rätt så förbannat irriterande reklam om en ful så kallad Aire bra. :s men jag orkar verkligen inte kliva upp och varken byta kanal eller stänga av TVn, Yep nu är jag lat. Svamlar gör jag med ;) iaf jag spenderade lite tid med att printa ut DANGER :) typ 508 sidor men såååå värt det, då kan jag läsa den när jag vill, utan att oroa mig för att den sidan försvinner :) har precis börjat läsa uppföljaren DANGER'S BACK :) så jävla bra! Nepp nu ska jag dra täcket över huvudet och soooooova! G'natt! :D


Comments
NOJDB säger:

Vad är det? En bok?

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback