kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Hello mr.Sun

Tänk att solen alltid är framme när man är hemma, eller ja inte alltid, men att ha 40 grader på balkongen är inte alltid lika underbart faktiskt. :p det är nu man skulle ha en pool här ute eller något, grannarna skulle väl må då om man låg där och plaskade, haha, vilken syn ;) mina inlägg är kanske inte den roligaste just nu, men har inte så mycket vettigt att säga, känns som att jag håller på att bli galen här, om jag inte redan är det. Men det blir väl bättre, får man ju alltid hoppas iaf :) hur har ni det?


Comments
Johanna säger:

Ja första dagen på jobbet gick bra, men längtar efter lite helg nu så man får vila, galet trött :/

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NOJDB säger:

Really? Är det 40 grader i Sverige? Jag är faktiskt utomlands just nu och här är det ca 30 grader. Men så jäkla varmt asså!
Jag kommer tillbaka imorgon men vet inte om solen möter oss eller ej ;P

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback