kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Give me everything tonight

Spenderade eftermiddagen och kvällen ute i Kölinge, med mamma, pappa, lillasyster, svågern och dogsen, vart bjuden på mat, :) Och massa skratt vart det!
Det första jag gjorde efter att ha sagt hej till Natta var att krama om magen och säga hej till mosters pojke, :) Natta sa bara att jag är störd, men vadå jag måste ju hälsa på honom också :)
 
Och appropå det, hon vill att jag ska bli gudmor :D Awe :') Det blir jag så gärna, mer än gärna faktiskt, så lyckan är total just nu :D Nu längtar jag bara tills han kommer ut, men han får ligga inne och gro lite till va, :)
Men moster flicka kommer om mindre än en månad :D Så lääääängtar tills dess med! :D
 
Another obsession :D
 
 
 
Alina; Jag har svarat på din kommentar, som svar så kolla det inlägget :)

Comments
Thessan säger:

absolut. hur har du det idag?

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Förstår du längtar efter bebisarna skall komma :)

Ja, men jag tror han är rent för ung för mig, han kan nog vara runt 20, men fin var han i alla fall haha

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback