kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Evening on the couch

Sitter här som ett stök, kollar på film och bara är. Har läst lite med, och ska väl fortsätta göra det snart. :) fick ett glatt samtal för ett tag sen, jag slipper gå upp tidigt imorn, en kollega ville byta med mig så jag jobbar kväll istället :) yey! Då slipper jag oroa mig för somna tidigt ikväll :) har annat att oroa mig för. Nej ta och läsa lite och sen kika på ännu en film :) hoppas att ni har en fin kväll :)


Comments
Myybieberstoory säger:

Heye! Jag vet att jag beställde en design av dig, men i väntan har jag beställt från en annan tjej också! Haha, för jag vet ju inte huur lång tid det kommer ta innan din dator är igång igen. <3 Är det ok? :) För jag vill fortfarande ha en av diiig! <3 Kramis!

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback