kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

At workedy work

Idag försov jag mig inte iaf, men borde kanske ha stannat hemma känner jag lite, har ont i ryggen och i bröstet efter hostan, och det är mycket pga mina förbaskade lungor, då jag får det lite svårt när jag är sjuk. Värre än vanligt, ringde och pratade med husläkarmottagningen igår, och ja det är ju tur att dem vet hur jag mår, och inte kan skriva ut nya recept på ett läkemedel jag har haft länge, det skulle inte behövas sa dem, Ah men som sagt det är ju tur att dem vet hur jag mår och vad som hjälper mig och inte, jävla nötter, enligt dem skulle jag inte ens behöva bricanylen, då flippade jag, hade jag inte haft den så skulle det bli några turer in till sjukhuset när jag får svårt att andas, vissa så kallade läkare är ju roliga, speciellt när dem vet vad som är bäst för mig när jag har haft dessa mediciner i 10 år! Jag blir så matt!


Comments
NOJDB säger:

Krya på dig :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Johanna säger:

usch inte kul och försova sig :( Och trist med läkare som är sådär..... :/ Hoppas du mår bättre nu! :)

Ja, man vill göra om lite då och då :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback