kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

As usual ya know

Jag sov alldeles för jävla länge idag, hade ställt klockan men lyckades inte pallra mig ur sängen då, och osmart som jag är så lyckades jag ju stänga av alarmet med ;) så detta kan ju bli spännande då jag ska jobba en dagtur imorn, yey! Men jag är bajstrött än så får väl ta en dag i soffan och glo på film och läsa en del så att jag fortsätter vara trött så jag kommer i säng i bra tid ikväll :) jag lämnar alltså inte lägenheten om jag inte absolut måste, och det måstet skulle vara om jag får hämta min dator och allt är okej med den :) jag hoppas fortfarande! Kaffe och lägga sig som ett stök i soffan, japp det ska jag göra :) vad ska ni göra idag? :)


Comments
Thessan säger:

ja, sysselsättningproblem har man inte på jobbet direkt, men nu är det snart dags att sova

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Thessan säger:

jag har sovit underbart gott, hoppas det är lite lugnt på jobbet ikväll så man kanske kan se lite handboll ;)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback