kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Another casual friday

Hallo. Jag är lite sämst på detta nu har jag märkt, men en del uppdaterar jag ju iaf. Det står ju inte stilla, och ni kommer ju tillbaka så jag kan ju inte vara så jäkla tråkigt ändå ;)
 
Jag donar med mitt, arbetar av design-listan, och gör massa annat, som att jobba och sånt kul.
Ska iväg och jobba sen på tal om det.
 
Men jag måste ju dra upp detta väder än en gång, men vi har ju inte udda väder måste jag ju säga, vart är sommaren? Det är mulet och sen öppnar himlen sig i typ 10 minuter och sen kommer solen? haha whaat?!
Hört talas om enfromigt väder? :)
 

Comments
Thessan säger:

hahah ja så kan det gå =)

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Vädret är verkligen udda! Man vet ju inte om man vågar sig ut! :)

Här är allt fint fint, laddad för fest imorgon och utgång! Skall bara komma på vart vi skall ta oss, alla ställen bommar ju igen på sommaren, när folk går ut som mest, hel skumt!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback