kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

An all nighter

Jag och Hubbels stannade uppe till kl.8 imorse, och såg Twilight filmerna, eller ja iaf tre utav de fyra jag har :) så jag var lagom trött imorse. Men har sovit i några timmar nu, och fått nyheter om min dator, den gick inte att rädda, utan han ska försöka göra en backup på den och sen installera in den. Jag förstod ju att det skulle bli såhär, det var det jag var rädd för, men jag hoppas ju att det går att göra en backup, det ska gå det vet jag, annars finns alltid recovery backup, men det lär jag nog kanske lämna in någon annanstans för att göra. Jag håller allt jag har än, och hoppas på att jag får hem min älskling snart, och inte behöva bryta ihop pga allt jag kanske har gått förlorat på den. Åh hemska tanke. Nej jag ska försöka att inte tänka så mycket på det, det blir knappast bättre pga det.


Comments
Johanna säger:

Hoppas backupen funkar :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback