kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Where did y'all go ?

Är det för att det är påsk som ni inte har kikat förbi än ? :)
Haha jaja :)

Lunchen smakade väldigt bra, yumyum, mormor hade gjort en omelett för min skull, så som jag gillar den och vill ha den ! :D
Vart lite mys efter mat och så, man blir aldrig för gammal för att mysa med sin mormor, sådeså! :D
Och jag som inte träffar henne så ofta passar på när jag väl gör det :)

Fick träffa mina älskade gudbarn med! Underbara ungar, jag skulle nästan kunna äta upp dom! :D
Det finns ingen bättre känsla än när Maya kommer springandes mot mig och hoppas upp i famnen på mig! :'D
Det är sådanna saker som får en att uppskatta att man är här! :)
Och den lilla tultan då, leendet och skrattet kom efter ett tag, och sen vart det lite gos där med! :D

Har varit hemma en liten stund nu, har kikat klart på en film jag började kolla på igår, ska laga lite mat snart, och kolla på en film till. :)
Apropå ingenting, min älskade pappa kom och visade mig en sak när jag kom ut idag:


Ursäkta för de kassa bilderna, men bättre blir det inte när man tar på en tidning. :)
Min pappa är med i DAF-tidningen, eller ja hans lastbil och så! :D

Comments
Thessan säger:

så lite så ;) ska du göra nåt kul idag?

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Kul han är med i tidningen..



mormors mys blir man aldrig för gammal för :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback