kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Tired today

Jag är en välidigt trött Mickan idag. =/ YjYjYj.
Praktiken har gått bra, även fast jag fick gå med en annan isag med, då min handledare är sjuk =/
Hopppas att hon kryar på sig snart! :)

Fick gå hem tididigare idag, skönt att göra det någon gång :)
Så efter praktiken så har jag haft mina äventyr :) Va hem till mamma för att leta efter borste, men den fanns ingenstans så fick åka in till Uppsala och köpa en, och så passade jag på att handla mat när jag ändå var inne, :)
Så klockan sprang ju iväg här, och jag var tvungen att ta mig en powernap för mina små gröna orkade inte mer.
Men nu så, ska ta och lag iordning lite mat nu hade jag tänkt, :)

Har ni haft för er idag ? :)


Comments
Johanna säger:

Ja tror jag sover för mkt med och då blir man med trött :)

Så det blir bra med full tid igen... :)



även om ungarna blir överlycklig när man kommer såhär som jag gör nu :)



Ja lite blir man, man tycker ju har man läst vad boken handlar om, kan man läsa resten med. det som är fetmarkerat, då borde man fatta jag sagt vad jag tycker....

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

minabrun - photography säger:

sv; ja samma här :/

jag blev nummer 42 :)

Skriven: - Hemsida: http://miinabrun.blogg.se/

Thessan säger:

många e sjuka nu, hoppas din handledare blir frisk snart men ibland kan jag tycka det är bra att gå med olika, alla jobbar vi lite olika i olika situationer, nu ska jag sova, börjar ju tidigt i morron....sen heeeeelg

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback