kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

This is too damn early for me!

Usch, vad jag verkligen hatar att gå upp så här tidigt, kl 4 är alldeles för tidigt. =/
Vill inte alls. Men det är sista dagen idag så man får väl stå ut. Det var nog jobbigare idag bara för att jag gick en kväll igår.
Men detta ska nog gå bra, bara jag kommer igång så rullar det på. :)

Men jag måste fan ta och köpa mig en ny plattång för det jag har som jag älskar och som är så förbannat jävla bra har gett upp, och dött. :( Fan!
Så jag måste ju köpa en ny, pronto!

Så ska försöka få tag på lillasyster, och låna hennes tills jag köper en ny, klarar mig ju inte utan.
Jaja, ska ta och dricka upp kaffet och sen ta och bege mig mot bussen.

Sista dagen idag som sagt, kommer att kännas tungt, men det ska nog gå :)

Hoppas att ni får en bra dag! :D :love:


Comments
Thessan säger:

ok dåe det bara sista rycket kvar nu då =) Det e det som e bra med praktikplatser, att man kan få in en fot å få komma tillbaka. vad ska du sommarjobba med?? Kram



ps Nu är det tävling på bloggen

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Hoppas sista dagen går bra!



Hehe ja jag längtar tills jag flyttar in :)



Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback