kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Sunday again!

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen :) Känns bra! :D
Ska bara komma på det här med bussar och skit, jag är ju inte så inne i det här med bussar :P haha!
Så måste prata med en klasskamrat som kan berätta för mig hur jag ska göra :D

Ska försöka hinna klart med en design idag med, har bilder och allt sånt klart nu är det bara koder och så ska jag bygga upp den :)
En liten teaser:


Bilder och header ihop samlat ;)

Annars ska jag väl ta och träna lite med tänkte jag, kanske bara kör mage och Zumba idag, får se vad jag hittar på :) Har förvisso inte tränat på ett tag nu, men lite är ju bättre än inget! :)
Och så måste jag ner till Ica och köpa mjölk, den tog som sig lite slut, haha! :D

Comments
Johanna säger:

ja det är alltid gosigt och mysa med dme, man får passa på medan de finns :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Ramona säger:

När börjar du då? Jag börjag 06:45 kan göra sällskap från stationen i Uppsala?

Skriven: -

Thessan säger:

jag har varit hos mamma idag å firat lite påsk, sen tog jag en långpromenad i solen, snön som kom härom dagen är tack å lov borta! Nu sitter jag i soffan med mitt påskägg å min virknål =) Hoppas du har haft en fin dag

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback