kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Long day!

Jag är sämst på att blogga just nu, men jag har ju fullt upp hela dagarna nu. :)
Och det märks ju direkt på statistiken, hallå kom tillbaka! :D

Nej skämtåsido, jag är glad att någon läser mina lama rader jag skriver ner.
Dagen gick kanon bra, mycket spring mycket prover, och mycker sånt. Ryggen och fötterna värker, jag är trött, men vad gör det, jag har haft en kanon bra dag! :D
Jag har inte tagit något blodprov än, men det kommer nog de närmsta dagarna. :)
Massa parametrar har jag tagit dock :) Går som en dans! :D
Fått hämta patienter från väntrummet och ja, jag kände mig jätte viktig idag! :D
Jag älskar min praktik! :D

Och ja bussresorna gick bra dom med! :D Jag va bara lite lost där ett tag men det gick bra! :)
Nu har jag gjort matlåda tills imorn, och ska väl sätta mig och avsluta en design nu, som jag gjorde klart för ett bra tag sen, men ska lägga in några sista grejer på den och sen ska den in på bloggen. :)

Sen tänker jag inte göra så mycket mer idag, min rygg pallar inte det. :)
Nya tag imorn! :D


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback