kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I've been so boring today, and bored!

Haha, det har inte blivit mycket bloggande idag alls, ändå har jag varit hemma hela dagen. :P
Dåligt av mig, men så kan det ju vara ibland. Jag har väl börjat och fundera lite på mitt arbete, men har inte kommit långt alls.
Och ingen jacka vart det idag heller då jag inte har gått ut än, mer än ut på balkongen :P
Så den får jag köpa en annan dag, får stå ut med den jag har nu ett tag till. :)

Sitter och pillar med en ny beställning nu, en överrasknings design, så det kan ju bli spännande om hon gillar den eller inte. :) Eftersom att det är en överraskning så visar jag henne den inte förns den är klar, och har kommit en bra bit påväg, har lite små bilder kvar att göra. :)
Men just nu är den hemlig. :P

Jag hoppas att ni har haft en bra dag trots mitt dåliga bloggande, haha! :)

Jag ska ta och läsa lite och sen krypa i säng :)
Sov så sött gosisar! :D


Comments
Thessan säger:

oj då e det bäst att du städare =) Du får ut på jack-jakt nån annan dag då, hoppas du hitter nån fin! Jag har en från Bondelid som jag bara älskar! Hoppas du får en fin dag. kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback