kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

I'm sorry guys!

Jag har inte var inne så mycket idag, :)
Har ju haft besök, och så när hon åkte hem så gick jag ner till Ica för att hämta ut mitt lilla paket som jag har väntat på i över 2 veckor, så det har varit mycket att sitta och försöka förstå sig på min nya leksak, haha. :)
Det är inte alltid så lätt, men jag kommer att lära mig snart, :) Sitter och synkroniserar över lite musik nu, och ska försöka mig på om jag kan lägga in bilder med, :)
Nån som har iphone som kanske kan tala om hur man gör ? :D


Comments
Johanna säger:

Så som du synkar musik synkar du även bilder :)

Du får skaffa wordfued ;)



Min dag har varit lugn, sov längre, flytta mig till soffan för läsa....sen åkte jag och kolla lägenhet och nu ser jag brynäs-färjestad :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Ramona säger:

Nä ingen iphone här ännu. Men om du tränar nu så kan du lära mig sen väntat 2 veckor idag på min så snart e den här :-)

Skriven: -

Thessan säger:

Har oxå haft en bra dag, jobbat hela kvällen men det gick bra, ska upp å jobba tidigt i morgon, tycker inte om att jobba sent å sedan tidigt för man är så trött men det får gå. ska du hitta på nåt kul i morgon?

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

jessica säger:

Kul leksak! Bra med påminnelse på deklarationen;)

Skriven: - Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback