kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm lucky, and I love what I do!

Ännu en underbar dag på praktiken idag, underbara kollegor, en underbar handledare, och underbara patienter! :D
Mer kan man inte önska sig tror jag, :)
Det var lite lugnare idag, men det var tempo iaf, var lite halvt med på en Rädda hjärnan, iaf vid LP:n.
Sen har jag sprungit lite själv och tagit min parametrar, hämtat patienter från väntrummet och jag en massa skoj :)
Det här kan ju jag nu, och min handledare låter mig springa lite själv, hon ser att jag kan, och hon vet att jag hämtar henne om det är något jag undrar över, men det mesta är solklart :)
Det här med EKG är lite min grej nu, både att sätta lapparna och att ta det, skönt när jag inte visste så mycket om det i början :)

Men nu är jag ledig i två dagar, ska bli rätt skönt, slappna av lite och sen köra igen på lördag :)
Får se om jag börjar med någon design idag, :) Har en att göra klart idag, eller jag förhoppningsvis.

Hoppas att ni har haft en bra dag? :D


Comments
Molly säger:

sv; Jag åker till London nu tills på söndag så kommer nog inte svara på kommentarer så fort. Men jag skriver när jag får internet och bloggtid/ ev. när jag kommer hem. Kram :D :D

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

Johanna säger:

jo men jag mena att posten kom så tidigast att du fick avin så tidigt.....händer aldrig här...... inte före 12 :)



Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback