kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'll do better, I promise.

Kvällen har gått åt till att fippla med iphonen, har fått ordning på den nu, nu är det bara sim-kortet som ska aktiveras och så ska alla nummer in, haha. Funfun! :)
Men det ska nog gå, väntar på att tele2's hemsida ska komma igång igen så man kan in och aktivera kortet. :)

Annars så har jag även suttit med ännu en design, lär beta av alla nu, för det kommer fler förfrågningar, och det känns som att alla får vänta så länge, men som sagt, det tar tid att skapa en design, header, bilder, och så kodningen. Så man får ju ha lite överseende.
Sen har jag ju ett liv med, jag sitter ju inte bara framför datorn och ugglar, inte alltid iaf.
Och har sagt att jag gör designerna i mån av min tid. :)
Så jag är ledsen för att ni får vänta så länge, men tyvärr så är det så. :)
Men den som väntar på något gott, väntar ju aldrig förlänge eller hur? :)

Nu ska jag sova! TRÖTT! :)

Goodnight sweethearts :love:


Comments
Johanna säger:

man lär sig väldigt snabbt :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback