kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I feel good about myself.

Min handledare är fortfarande sjuk, =/ Stackarn, hoppas att hon blir frisk snart.
Men dagen har gått kanon bra ändå, :) full fart.

Lite mallig är jag idag faktiskt! har velat lite med att ta prover, men idag gjorde jag det :)
Två gånger på en och samma patient, :) Hamnade rätt första gången men det kom inget blod, men efter en lägesändring på armen så kom det :)
Och andra trop. provet så ville patienten själv att jag skulle sticka, så då gjorde jag det, och det gick hur bra som helst, MVG+ sa patienten, :D Så ja, jag var lite mallig efter det, :)


Annars så har jag gjort det vanliga, hämtat in patienter, tagit parametrar, och EKG :)
Går som en dans och alla som jobbar där är så snälla och trevliga, jag älskar det där stället :D
Kommer kännas tungt när man ska gå hem därifrån när det är klart, men förshoppningsvis så kommer jag tillbaka dit, :)

Nu ska jag få i mig lite mat, lite sent för det men jag måste, det är tredje världskriget i magen :P


Comments
Thessan säger:

Härligt att det går så bra för dig, nu har du ju tom stuckit en patient!! =) Nja inga större planer för helgen här, ska va hemma idag å i morron ska jag hälsa på en kompis

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback