kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Home again, and tired!

Min handledare var frisk idag, så det var kul att träffa henne igen, :D
Och hon var stolt över mina framsteg, eller ja det jag har gjort även fast hon har varit borta, jag fick massor med guldstjärnor idag, av både henne och patienter, :D Har gått bra att sticka och tagit blodprover idag med, :D
Har skrattat massor med personal och patienter, känns bra! Därför så känns det extra jobbigt att morgondagen är sista dagen, hur ska detta gå. :(
Det sa min handledare med, hur ska jag klara mig utan dig nu när du försvinner.
Men man får ju hoppas på att jag kommer tillbaka och det sa hon med. :D

Så då måste jag ju ha gjort ett bra jobb, och visat vad jag går för! :D
För det är ju som sagt akutsjukvården jag vill jobba med!

Nu ska jag göra matlåda, och sen blir det nog sängen, klockan ringer 4 imornbitti, och jag är ju trött men känner jag mig själv så kommer jag inte kunna somna än på ett tag. =/


Comments
Molly säger:

sv; ja jag ser det nu! superfin är den :) ser du att jag har ny header också? ;) hihi



jao vikarien, som känner simon b väldigt bra.. känns lite awkward! :o



Haft en bra fredag annars? :)

kram!

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback