kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Hellooo sunshine!

Solen skiner ute, underbart väder, kanske för många men för mig som kämpar med allergier, not so nice. :P
Men jag överlever, :)
Har gjort mig klar här hemma med lite upphåll från Jojjo, som kom och lämnade lite saker :)
Så nu ska jag ta och åka till Onslunda för att umgås lite med lillasyster och mosters fyrbenta bebisar :)
Så får vi se vad vi hittar på. :)

Tycker att ni ska komma tillbaka nu, har jag blivit så tråkig, så att ni måste lämna mig? :(
Sorry, men ibland har man inte tid att blogga jämt, men jag kommer tillbaka mer nu när praktiken är slut.

Puss på er! :love:


Comments
Kashaya säger:

Hoppas du får en underbar Valborg.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Johanna säger:

ibland har man inte tid :) jag har inte suttit vid en dtaor på 2 dagar nu :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback