kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Great and amazing day! :D

Som rubriken lyder så har det varit en kanon dag idag, eller kväll kanske man ska säga :D
Min handledare är fortfarande sjuk, men det har gått bra ändå, gick med en Uska jag gick med igår med, och jag har mer eller mindre gått självständigt idag, tagit hand om mina egna patienter och tagit blodprover på flera idag :)
Man blir lite mallig när det går så bra :)
Och man märker att både uskorna och Ssk:arna släpper mig mer och mer, då dom säger att jag ska förbereda och börja så kommer dom sen, men det gör dom inte de rackarna, men det går ju kanon bra ändå, och jag behöver ju bara säga till så kommer dem. :)
Men det känns bra än så länge. Nu är jag ledig i två dagar, och sen går jag de sista två dagarna, dessa fyra veckor har gått fort. Kommer att sakna det där stället :)

När jag kom hem fick jag en glad överraskning som gick över till en ledsam, :)
Hade fått ett brev av min kusin, jag visste att han skulle skriva, men samtidigt så kändes det tungt att läsa det, trots att allt han skrev var bra, och positivt så rann det tårar nerför mina kinder! Jag saknar honom!
Så jag ska sätta mig och skriva ett brev tillbaka till honom snart :)


Comments
Thessan säger:

Tack =) Längtar oxå efter ledighet

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Vad härligt att det går så bra.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback