kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Damn allergies

Så trött jag är nu då, vet knappt vart jag är.
Vart allsång med mig själv i bilen på väg hem från Kölinge, det vart en lång visit där.
Mös lite med mormor, fick i mig mat och så :)

Böt däck på bilen med hjälp av svågern, då bultarna satt som sten och jag är inte så stark, haha!
Men det gick bra så nu kör man lagligt :)
Lite ovant med de breda däcken bara men jag kommer in i det snart :)

Ska ta och krypa i säng snart, känner att jag inte orkar så mycket mer. =/
Och allergierna tar död på mig, förbaskade pollen, usch. Har haft nysattacker hela dagen idag, och hosta, det sätter sig på luftrören, hatar det!
Men det är ju tur att jag har mediciner.

Nej ska svara på lite kommentarer, :)
Och så tycker jag att det är lite dåligt med besök nu, är det för att jag har varit sämst på att blogga här ett tag?
Jag vet ju hur många som följer, men det har inte nått upp riktigt nu. Får hoppas att ni kommer tillbaka, I miss u!

Sov så gott sötnosar! :D


Comments
Thessan säger:

Toppbetyg!! Grattis!!! ska du inte vara med å tävla om en amis?? Kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback