kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

You should have the right to say what's on your mind.

Ska jag vara ärlig så var filmen sådär, men visst va budskapet i filmen kanon ! Det ska vara jämställt mellan könen, helt rätt. Men jag har förvisso svårt för svenka filmer överlag, men den var ok.
Men alla tycker vi olika, så titta på den och bilda er egen uppfattning om den. :)
'
Nu ska jag ta och köra klart denna omgång av Wordfeud, ladda fasen inte ner den appen den är beroendeframkallande, sen ska jag ta och krypa i säng, nya tag med pluggning imorn, för idag hade jag ingen motivation för fem öre.
'
Sov gott sötnosar !
G'natt !

Comments
beccis säger:

god morgon! hoppas du får en bra dag ♥

Skriven: - Hemsida: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Hanna säger:

Tell me about it, min kära sambo är oxå besatt av detta spel :) Helt galet, hans telefon sitter som klistrad i hans hand nuförtiden......



Ni kanske skulle fajtas nån gång? :)



kram på dig tokfia :)

Skriven: -

N I L A M ♥ säger:

svar: oj, fan va mycke :O

Skriven: - Hemsida: http://nilamjohansson.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback