kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Why do I keep running from the truth?

Hemma igen efter en underbar dag, :) älskade lilla unge :)
Vart bjuden på mat idag med, visst äre underbart, har inte behövt laga egen mat på två dagar då jag bara har ätit en gång om dagen de senaste dagarna. Inte bra, jag vet, men jag har ju kaffe ;)
Iaf, har fixat lite med filmerna på lilla Neo nu, så får se om jag lyckas få upp dom med :)
Jag lovar när han skrattar kan man inte låta bli att le. :)
Fått gosa massor med honom idag, vi va ut på en liten upptäcksfärd, och så kollade vi på hästarna och noppen(moppen/fyrhjulingen) "Neo vill åka noppe"
Han vart erbjuden men han vågade inte när han väl skulle sätta sig, så va den läskig, sötnöt ! :)
En stor kram fick jag när han skulle sova, och en puss. Sötast eller vadå. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag får träffa honom igen, och självklart vill jag träffa lillalilla Nicolee med. :)
Men det kommer. :)
Har hängt tvätten här hemma med, maskin va inte färdig när jag åkte hemifrån tidigare, så nu luktar det sköljmedel i hela lägenheten, :) Tur att det luktar gott iaf, imorn kommer det att lukta gott med, ska städa och tvätta lite mer, samt PLUGGA !
Tråkigt då att jag inte kan följa med till mormor som fyller år, men jag måste ju plugga annars får jag stressa med det imornkväll och det blir aldrig bra då. Men det förstår mormor och jag ringer och grattar henne imorn iaf :)
Nu ska vi se om jag lyckas få upp filmerna :) Filmade honom idag igen serrnii :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback