kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

You have to go there, to come back.

Hemma igen efter föreläsningen eller ja har varit hemma en stund, har svarat på lite kommentarer och sådär.
Föreläsningen var bra, och rolig :) Vilken röst kvinnan har ! :D
'
Lite bilder, dåliga då vi satt långt ifrån scenen men ändå :)
Signerar böcker med munnen.
'
Lena Maria föddes alltså utan armar och med ett ben, och hur hon beskriver det, det är otroligt.
Det var en intressant föreläsning, och jag ångrar inte att jag gick. :)
'
'
Har dock ett mindre helvete nu, näsan är igentäppt, och jag har svårt att andas som det är, men nu är det värre, och halsmandlarna ser ut som två badbollar, och det gör satans ont.
"Knarkar" nässpray, alvedon och bricanyl, känns stabilt. Så länge febern håller sig bort så är det väl okej ändå, men detta är typ 10 gånger jobbigare för mig än för er "vanliga" astma och allergi-lösa människor, ni undrar varför jo så här är det, mina luftrör är små som det är, då de ständigt är inflammerade, och med förkylningen så blir de ännu mindre, vilket resulterar i att jag får svårare att andras, och att gå upp för en trappa med små luftrör, är som att springa ett marathon 3 gånger.
Därav blir det mycket bricanyl som ger hjärtklappningar och skakning vid för mycket användning, som gör det jobbigare, haha ! Ja, jätte synd om mig, nej det är det inte.
Jag är van, men jag har bara inte lust att vara sjuk. Det är jobbigt.
'
Nu ska jag ta och göra sista uppgiften i Sjukvård och se kika på ett OTH avsnitt och sova. Imorn blir det skola, om inte febern har slagit till.
'
Sov så gott alla söta ! :D
G'natt !

Comments
Madeleine ♥ säger:

sv: hehe varsegod! :)

aha vad tråkigt :/

mjo jag mår bra! :)

Skriven: - Hemsida: http://madelajnee.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback