kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

You're the one who makes me smile

Har pluggar som fasen, skrivit egna anteckningar medans jag har läst kapitel 1 som jag hakat upp mig på, läst och läst och läst, hoppas att något sätter sig, tänkte förtsätta plugga imorn, när man ändå är lektionsfri :)
Har tränat med, men vart bara Flat abs programmet på 20 minuter för när jag var klar så låg pulsen på 180 typ, när den brukar ligga på 140. Och kände mig yr, svimfärdig och mådde lite illa.
Kan bero på att jag inte hade ätit, men vill inte äta innan träningen då jag lätt får håll då, åt förvisso två morötter när jag kom hem från skolan. Men det fick räcka iaf.
Åt lite mat, och pluggat lite till, suttit med Wordfeud, det går väl bra, när den som delar ut bokstäverna till mig ger mig bokstäver man kan använda. Lätt å göra bra ord när man bara har z:an, c:n, och sånt roligt, men men, man kan ju inte vinna jämt. :)
Lyssnat på låten, den går på repeat här hemma, kan inte sluta lyssna, :')
Duschat och efter duschen åkte ziperallen på, eftersom att det är så satans jäkla kallt i lägenheten, fryser ju rumpan av mig. Vilket inte är så kul måste jag säga :P
Ska ta och lyssna på låten en gång till, :)
Och sen krypa i säng, så man är utvilad inför morgondagens plugg ! :)
'
Nu tag jag mina självlockar och kryper i kojs :)
'
Sov sött sötbollar ! :)
G'natt !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback