kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

This can end up really crazy.

Hemma igen efter mina två timmar i skolbänken för denna dag och för denna vecka. Vissa har det bra va ? :)
Och nu då, skulle ju egentligen behöva laga mat för att jag inte har ätit idag, men tror jag bojkottar det just nu, vill in till stan och få det överstökas ska irra omkring på Ikea alldeles ensam tänkte jag, men det ska nog gå bra tror jag :D
Jag klarar ju det mesta och ingenting är ju omöjligt eller hur ? :)
Ska även handla massa mat, men det har jag ju gjort förr så det går nog också bra, ska bara komma ihåg att ta med mig den där lappen där allt står på, handelslappen, kan vara bra att ha den när man ska handla så man vet vad man ska köpa så man inte köper massa strunt, varit med om det ? :)
I know I have, men nu är det strikt, inget utanför listan om jag inte glömt skriva upp något som jag VERKLIGEN behöver. :)
'
Wish me luck !

Comments
Michelle säger:

Super söt blogg har du:) allt bra<3

Skriven: - Hemsida: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Anonym säger:

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-29.html#comment

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback