kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Sunday, studyday ?

Hallojhej ! :D
Dagen för min del började med att ge dogsen en rejäl utskällning, för nötterna hade bitit sönder två dvdfodral, men skivorna hade klarat sig. Oj oj oj, så arg jag va.
'
Har märkt att man inte sitter vid datorn så mycket när man har hand om dogsen ! :P
Kanske är lika bra det, göra något annat ett tag. :P
Har varit ut på gården med dom, dom har lekt och sprungit, höll på att springa ner mig två gånger :P haha !
'
Pratade med Lillasyster i telefon, dom skulle åka från gråbo nu. Och så pratade jag med pappa med, han vann första priset ! :D:D:D Sååå glad för hans skull ! :D
Men sen har han en fin bil med, det har han :D Även fast den är 9 år gammal, så vinner han ändå mot bilar som är 1 vecka gamla typ. :)
'
Dricker kaffe gör jag och har ögnat igenom korten från igår, det vart inte så många kort, men några, filmade ju fröken Johanni med, man fyller bara 30 en gång, och då ska man minnas det ;) haha !
Lägger upp det lite senare när jag har fått ordning på videor och så :)
'
Nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe, ta en cigg och ringa ett samtal, oj så specifik jag är :P

Comments
MADDES säger:

Hur har din helg varit tjejen?

Skriven: - Hemsida: http://maddisenj.blogg.se/

REBECCA säger:

ja jag har haft en jättebra helg :) såg på klungan igår, de som har mammas nya kille och ingen bor i skogen. as kul! helt underbart.

självdå? kram

Skriven: - Hemsida: http://magicstory.blogg.se/

cammie säger:

min helg har vart helt underbar =)

Skriven: - Hemsida: http://tuschaa.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback