kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Sometimes life's just totally lovely !

Har haft en underbar dag, men underbart besök och fått mina fönster rena :D
Taaack Taantyy, underbara du ! <3
Har busat massor med William, och så har vi druckit kaffe, jag och Tant, inte William :P
'
Fick ett ryck så drog fram dammsugare, och har slitit av alla överdrag från soffkuddarna så dom går i maskinen nu, Wille bus råkade spilla lite dricka på en kudde. :)
Gjorde inte så mycket då fick jag ju tvätta :D
Och nu ska jag väl ta och börja plugga lite, läsa en del, och sen få det att fastna :)
Lyckas jag ? :D
'
Ni glömmer väl inte - FRÅGESTUNDEN !? :D
'
:love:

Comments
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak säger:

sv: Tcker jag absolut att du ska :D

Skriven: - Hemsida: http://mmeeli.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback