kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sober on a parteeey !

Har spenderat dagen med dogsen ! :)
Har varit ute och busat massor med dom, kastat äpplen som dom förövrigt älskar, och dom har fått leka av sig.
Hade dom lösa först, och dom fick självklart syn på en person som gick nere vida vägen och båda älskar människor, så dom gav sig iväg för att hälsa, men jag röt i NEJ ! Och dom tvärvände och kom tillbaka, så stolt över mina små syskonbebisar ! :D
Va tvungen att ringa till Natta och meddela det :D
Så duktiga. Så vi kastade lite mer äpplen så dom fick springa massor igen.
Hämtade mer kaffe och spände fast dom, för att jag skulle kunna prata i telefon, pratade med min kusin, som har det lite jobbigt, och berättade att jag fanns där, och jag kommer alltid att göra det ! :love:
Man ska inte få ta hur mycket skit som helst.
'
Nu ska jag sätta igång med att göra mig iordning för snart är det dags att bege sig till Gaajmo, på 30 års partaj ! :D
Tiden sprang iväg när vi va ute och lekte. :)
'
Hur ska ni spendera er kväll ? :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback