kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 4 gånger

Small people with so much love.

Har haft en underbar dag, myst som tusan med lilla Lisen som gav med ett stort leende när jag klev innanför dörren i Kölinge, det värmde mitt lilla hjärta.
Även när min söta lilla tös, Maya kom hem från skolan, sjukt stor hon börjar bli, stora tjejen nu, fick en stor kram och massa mys, :)
Älskar verkligen dom ungarna ! :love:
'
Drack kaffe och pratade massor med Mamma Carro, kan prata med henne om allt, ALLT, min stöttepelare, hon finns alltid där. Har alltid gjort. Är grymt tacksam för att jag har henne. Inte alla som har en Mamma Carro, men många som behöver en.
'
'
Underbara ungar ! :)
'
Lyckades förövrigt med denna skapelse, eller jag Thomp började men jag återupplivade den, och höll den sedan vid liv, You know I'm the lifesaver :)
'
'
Den vart större :D
'
Nattade Maya, och sen vart det hemfärd efter en kopp kaffe, hem hängde upp tvätten, och nu är mitt projekt att göra matlåda tills imorn, lär ju inte svälta va ? :P
Tänkte börja ha på överdragen på soffkuddarna men då jag absolut inte orkar det, så tar jag det imorn istället :)
Trackback