kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

My muscles hurts, but It feels good !

Efter kvällens Zumba på 50 minuter så känner jag att jag har hittat muskler jag inte trodde att jag hade, kändes idag kommer antagligen att kännas ännu mer imorn. :)
Men det är ju bra, då tar det ju ! :)
Jahopp, duschat och lagat mat, jag för övrigt inte åt, då jag inte var hungrig och inte kan äta om jag inte är hungrig.
Så får låta den svalna och lägga i matlådor.
Ska ta och sätta mig och skriva Loggbok efter studiebesöket nu, för den har jag glömt bort i all stress, nu fick jag ännu mer att tänka på. Lovely !
Det går som tur är fort, så kommer nog i säng innan 00 idag ändå. Resten av pluggningen tar jag imorn.
'
Svar på kommentar utan URL;
'
'
Sv; Haha, älskar appen, även fast den är beroende framkallande ;) Och va kul att du har en social sambo, ;P
Ja, det skulle ju vara en utmaning, han är säkerligen bättre än mig så det skulle vara kul med lite fajt i det hela, då de jag spelat med nu, är segast med att lägga upp orden. :)
Kram på tokmostern ! :D
'
Med det säger jag faktiskt, sov gott sörnosar ! :)
G'natt !

Comments
- bbella aka huuynh :: säger:

sv:

tack du ^^

godmorgon ! ~

Skriven: - Hemsida: http://bellahuuynh.blogg.se/

beccis säger:

vad står på schemat den här onsdagen?

Skriven: - Hemsida: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

emma säger:

sv: jo bara bra :D sj? :*

Skriven: - Hemsida: http://[email protected]

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback