kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Lucky me right ?

Anlänt ute i Onslunda, turen till Sigtuna tog sin tid men jag klev innanför dörren här i ute runt 19 tiden, möttes av två jätte glada hundar, vi gick ut på en promenad, så dom fick utföra sina behov och sen hem för att ge stackarna mat vilket dom gluffsade i sig på direkten, :)
Efter maten fick dom en varsinn dentastix, för att dom är så söta :)
Och nu ligger dom och sover dom rackarna :)
'
Jag däremot har kämpat för att koppla upp mig på nätet här ute, visste inte ens att det var möjligt. :P Nejrå så illa är det inte. Men eftersom att trådlösa inte ville leka med mig fick det bli en nätverkskabel så var det löst, woho, jag är inte isolerad, jag har ett socialt liv :P
'
Hundarna är mätta, men jag är aphungrig och frågan är vad man ska hitta på och äta.
Förvisso bor jag förtillfället endast 10 minuter från Uppsala så jag har mina valmöjligheter meeeen.
'
Och kom även på varför jag bor i lägenhet, att bo i hus på landet är inte min grej har jag märkt, så harig som jag är, det är ju tur att jag har två hundar här hemma, livsfarliga om jag får tillägga, som förövrigt just nu ligger och busar på golvet, det är ju tur att jag har dessa livsfarliga hundar som rädda mig och skyddar mig mot saker utanför huset.
Eller vad säger ni ? :)
'
'
Nu ska jag försöka hitta på något att äta så man får mat i magen :D

Comments
Micke säger:

Jag får tacka för mig...



Synd att jag aldrig skulle få träffa dig... lycka till med ditt "ögongodis" då.

Skriven: -

Fotografen Madeliene ♥ säger:

sv: härligt! Du blir länkad ikväll / imorgon, beroende på när jag orkar / hinner :) Nja det är sådär, men det går över snart. hur är det själv? kram

Skriven: - Hemsida: http://freakingouttotally.blogg.se/

beccis säger:

vad hittar du på ikväll? :)

Skriven: - Hemsida: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Fotografen Madeliene ♥ säger:

sv: ja det blir nog bättre snart, hoppas jag.

kram

Skriven: - Hemsida: http://freakingouttotally.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback