kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Just another saturday.

Godförmiddag på er ! :D
Som ni vet så kom jag hem sent i natt då jag var chaufför, så har precis kommit in från en långpromenad med dogsen, och dom har fått sin mat, och jag, ja jag dricker kaffe i vanlig ordning ! :)
Ska väl försöka få i min lite frukost eller lunch heter det väl, :P
Nu är det en fördel att vara bosatt på landet en sväng, solen skiner, himlen är blå, det blåser lite lätt, och jag slipper kratta upp alla löv som ligger på gräsmattan haha !
Nej men det är ljust, så länge det är ljust så är det helt okej att bo här.
Mörktret är inte min bästa kompis, och kommer fasen aldrig bli, vem och vad somhelst kan gömma sig i det. Nej usch.
'
Dogsen ligger utslagna på golvet, slagna hjältar. Jag borde göra samma sak så slut som jag vart efter promenaden, haha !
Nej ta mig en kopp kaffe till och sen gå ut på gården och leka med dogsen :)

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback