kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

It's all In my head.

Har anlänt i lilla Gimo efter att ha varit i urskogen Kölinge, hittat massor med fakta, och lite mer ska jag nog ha innan jag är helt nöjd.
Inte det lättaste att få ihop två fördjupningsarbeten nu eller, i olika ämnen tack och lov. :)
Så detta ska nog lösa sig :)
'
Nu då ?
Jo det ska jag tala om, jag ska ta och träna lite, köra mina övningar, you gotta love spagettiarms ;D
Och efter det ska man försöka sig på lite matlagning :)
Dock inte så hungrig nu men lär bli efter träningen, får man väl hoppas. :)
Ska ta och lura hit Hubbels någon dag så vi kan köra lite Zumba, som jag så fint har fått ner på datorn nu. :)
Här ska det svettas minsann, låter snuskigt men jag lovar jag har en helt fungerande dusch som jag tänkte använda när jag tränat färdigt ! :D

Comments
Louise säger:

härligt :) jag kollar på film :)

Skriven: - Hemsida: http://sepenteen.blogg.se/

Louise säger:

i hate valentines day :)

Skriven: - Hemsida: http://sepenteen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback