kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I'm so sorry, my head Is overfilled

Ni för ursäkta min osociala dag. Men det har varit mycket idag.
Träffade Carro och Lisen när jag kom till Kölinge, samt Maya och Thomp som kom hem, drack kaffe och pratade :)
Har pluggat satan, suttit och skrivit in alla min anteckningar på pappas dator och skrivit ut det.
Men mellan allt det, så åkte jag till min lillasyster och svåger för att äta lite mat, handlade på vägen dit.
Vi åt och tittade på film, och jag gosade med mina små älsklingar, Rocco och Ztella.
Åkte tillbaka till mamma och pappa, pluggade ännu mer.
Sen ringde Taantyy, så jag åkte in tills stan och träffade henne, pratade och drack kaffe, skrattade som vi brukade trots allt, och hade trevligt, sen var det tillbaka till mamma och pappa och plugga lite mer.
Och när jag äntligen var klar med alla papper och alla fakta så var klockan en del, men behövde lite break mellan allt. Civilisera mig lite, känns som att man bara suttit med böckerna de senaste veckorna.
'
Kom hem för ett tag sen, har suttit och svarat på era underbara kommentarer :)
Men det ser inte ut som det kommer mer på Frågestunden, tråkigt, hade hoppats på massa frågor ju. :)
Men ni är söta ändå !:D
'
Svar på kommentar utan URL;
Svar; Det gjorde jag :) Tack så mycket ! Okej, va kul att du bara snubblade in, inte varje dag man ser det. :)
Kul att du lämnade en kommentar, och en sån kommentar med :D
Ja det är ju inte omöjligt :)
Okej, va trevligt, sport är kul, låter ju kanon det ! :D
Men skriv till mig på mailen istället, [email protected], så slipper jag svara såhär :)
'
Nu ska jag ta och varva ner lite grann, haft mycket i huvudet idag, så lägga sig i sängen och kika lite på tv, kommer troligtvis att somna skapligt fort ändå :)
Sovgott raringar !
G'natt ! :love:

Comments
Micke säger:

Tackar för din mejl :)



Nu har jag sänt ett mejl till dig :D



Sov gott i natt söta drömmar :)



kramar i lass

Skriven: -

izzi säger:

Hej! Kika gärna in på min blogg och ge dina synpunkter på den psykiatriska vården i sverige, ska skriva in till länsstyrelsen och vill gärna veta vad just du tycker om psykiatrin! // FuckingParanoid

Skriven: - Hemsida: http://fuckingparanoid.blogg.se/

HANNA säger:

sv: jaa svinbra :)

Skriven: - Hemsida: http://hannalovisasol.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback